Den1z_21 Selam kizlar 26 hafdalik hamileyim dopler oldum ve bebeyin sagili sukur cok iyi ama dediki suyun biraz cok doktorum ilgilenmedi ben cok rahatsiz oldum acaba cok olmasi zaralimi kimde boyle olan varmi yazin lutfen
yanikkozaanne Den1z_21 şeker ölçümü yapıldı mı canım su fazlalığı şeker yüksekliği belirtisidir genelde
Sevvl Den1z_21 benımde suları çok şeker tuz sıfır hiç bi tatlı tuzlu bişey yok bana ödemde olabilir başka bilseydi detaylıdan önce net demeyeyım ded
Merveyks Den1z_21 benimde biraz fazla çıktı ya gebelik şekerinden ya da fazla karbonhidrat tükettiğimiz için oluyormuş. Şekerim normal çıktı karbonhidratı azaltıyorum
yanikkozaanne Den1z_21 evet enfeksiyonda şeker yükseltir geçici olarak ondan fazla.cikmis olabilir suyu canım
Merveyks Den1z_21 endişelenmene gerek yok dikkat et beslenmene dedi. Çok tedirgin olmadım bende o yüzden