Selam,
Dün doktora gittiğimde (Medipol Çamlıca)
Bebeğimin kilo olarak 4 gün biraz geride kaldığını söyledi.Ben de bu aralar mide problemim çok oluyor yemem azaldı dedim ve birkaç ilaç verdi haftaya cuma tekrar gel kontrol altına alıcaz dedi beslenmene dikkt et dedi.
Bu durumu yaşayanlar var mı acaba biraz vicdan yaptım 😔