Gamzeeguneey Açılmayı zorlaştırmaz diye biliyorum ama ıkınmayı zorlaştırıyor evet. Benim tecrübem yok ama çevremden olan çok insan var. Kimisi çok memnun kimisi değil. Epidural normal doğum biraz da kişiyle alakalı birşey. Tereddütsüz olmak gerekiyor diye düşünüyorum.