Emel69 Geçen hafta çarşamba günü sezaryen oldum doktorum Fatma hanımdı kendisi zaten mükemmel bir doktor bunun yanı sıra hastane zaten yepyeni tertemiz bir hastane acil şekilde yatışım olduğu halde hiç beklemeden işlemler yapıldı kısa sürede odaya alındım, ameliyat sırasında konuşmaları olsun en ufak bir durumda müdahaleleri olsun isteklerini yerine getirme olsun zaten mükemmeldi gerçekten, doğumdan sonra odada da aynı şekilde devam etti bu durum gerek hemşireler, gerek temizlik görevlileri gerek hasta bakıcılar çok iyiydi, hemşireleri ne zaman çağırsanız asla beklemeden 1-2 dakika içinde yanıma geldiler sık sık kontrol sağladılar ameliyattan sonra anestezi uzmanı bile gelip tekrar nasıl olduğumu sorup tüm olabilecek sorunları engellemeye yönelik hareket ettiler, tek sorun yemeklerdi çok tatsız tuzsuzdu ama hasta yemeği en nihayetinde çok normal o yüzden. Kısacası benim deneyimim çok iyiydi tabiki canım çok acıdı, acıdan ağladım ağrı kesiciler istedim ama bu hastaneyle değil benimle alakalıydı zira 8 kat kesiliyorsun tabiki canım yanacak. Ancak tekrar doğumum olsa başka hastane veya doktor asla aramam tercihim gene Bahçelievler Medipolden yana olurdu.