Tatli2 4+2 de 1380 olan değerim , 4+4 de 3500 olmuş. Çok yüksek geldi bana. Doktorda 2 - 3 gün sonra gel keseye bakalım dedi. İkiz olma ihtimali var mı acaba. Bilgisi olan var mı
didimom Tatli2 benim de artışlarım iki kattan fazlaydı ve aynı endişeyi yaşamıştım. Günde iki kat artıyordu neredeyse. Ama tek bebiş bekliyorum doktor da sorun yok beta ikiz gebelik için tek başına kriter değil demişti 😌
didimom Tatli2 ikiz gebeliği kötülemiş gibi olmuşum 🙃🙃 ama ben çok minyonum ondan endişe ettim yoksa çok güzel bişi tabi
Tatli2 Cevaplarınızla içim rahatladı 😄 ben de çok istekli degılım ikiz gebelik için çünkü. Sagolun kızlar 😊