2Meyve- 19+4 den selamlar kızım ile . 3 yaşındaki oğlum ile de kahvaltı yapıyoruz . Sizler neler yediniz bakalım 😅😅😅🥰
Ozgeomur 2Meyve- Günaydın. Afiyet olsun yarasın bebişlere. En sevdiğim öğündür ama yapmadım sabahın köründe kursa geldim. Birazdan simit ve çayla hallederiz. 😁
Nuray1ilayda 2Meyve- kız burda yani Belçika da saat 8 daha gözümü açamadım ama mecbur kalktım okula gidecem ve sınav var bu kafayla nasıl olacak bilmiyorum afiyet olsun sana kuzum
irem-1999-54 2Meyve- daha bisey yiyemedik 😀 sabah uyandimmi canım bisey istemiyo 11 12 ye kadar 😀 koltuk yikamacı gelicek ondan erkenden uyandim
2Meyve- Nuray1ilayda yaaaa Kocaeli den Belçika ya selamlar o zaman 🙏🥰 sağol bir tanem . Sanada iyi dersler 🙏♥️
Nuray1ilayda 2Meyve- Ve aleyküm selam kuzum 🥰 bence çok selamlar gönderiyorum canim Türkiyeme ve Kocaeli ye😘 insanın vatanı gibisi yok
2Meyve- 1erkekkannesiiii benim başımda bir tanede kahvaltı canavari var mecbur erken kalkıp kahvaltı hazırlıyorum 😅😅 3 yaşında birde oğlum var
cansualisa 2Meyve- daha yemedik ev halkı yatıyoruz😀 haşlanmış yumuurts peynir reçeller Nutella ben ekmek yemiyorum yasak ıhlamur demlerim çay içilmiyor bizde kızıma da süt 4.5 yasında sucuklu omlet vs yaparım 😀🌺 şifa olsun minnaklara