Papatyaaammm00 tüp bebek 6.hafta bi kanamam oldu ama senin dediğin gibi değil adet kanamam öyle olmuyo benim çok fazla bi kanamam oldu. Oksaparı kesti doktorum 1 hafta hastaneye yattım kahverengi ye dönünce akıntı çıktım. Progestan fitil kullandım. Şimdi yanımda bebeğim sağ salim aldım kucağıma. Hiç korkma canım kırmızı kan gelmemiş yerleşme kanamasıdır o kendini de bebişini de strese sokma. Bol bol su iç, akıntı geçene kadar yat dinlen, beslenmene dikkat et, meyve ye ama en çok stres yapma. Kitap oku, kuran oku, müzik dinle, film izle. İnan her şey çok güzel olucak, bebişini sağ salim alıcaksın sen de kucağına 💖