Simgeg çok şükür bana hiç böyle kötü konuşmadı doktorum büyük ihtimal geç döllenmedir kese yapısı vs her şey düzgün görünüyor bekleyelim dedi boş gebeliği hiç mevzu bile yapmadı… tabi her şey olabilir ama daha bu kadar erkenken boş olabilir diye hiç söylememeleri gerek diye düşünüyorum kesinleşmeden, bende çok erken öğrenip kendi kendime korkmuştum boş mu diye.. meğer doktorumunda dediği gibi geç döllenme imiş sizin de çok erken hiç korkmayın inşallah bebeğinizi kalbini her şeyi görürsünüz ve duyarsınız ❤️