mrvsrcn 1bade ben 15 aydır deniyorum canım hiç gebelik yok bi haziran ayında rahim filminden sonra beta değerim 5,08 çıktı doktor kimyasal dedi ama sanmıyorum ben gebelik olduğunu. Hiç gebelik yaşamadım yani. Rabbim o güzel duyguyu bizede yaşatsın😌
Sakinem212 1bade Allah isteyen herkese nasip etsin benim 6 sene olmadı şimdi 2 kızım var ve doğal yolla oldu.
Kivircikkuala 1bade benimde 24 kuzum 1,5 yıldır boşuna çabalamışım tüplerim tıkalıymış hsg den sonraki ikinci ayım bekliyorum 🥹😢
1bade mrvsrcn sıkıntı yoksa, büyük ihtimal stresten olmuyor kuzum. Allah anne olmayı nasip etsin bziede herkese
mrvsrcn 1bade sadece bende pcos var canım, maalesef zaman geçtikçe stres artıyor. Rabbim isteyen herkese nasip etsin
Ece56 Kivircikkuala aaaa inşallah en kısa zamanda olur bundan sonra. Olsun sebebi bulmuşsun en azından. 🙏🏼🙏🏼🙏🏼
Ece56 1bade umut hep olsun. İnşallah kısa zamanda güzel sonucu görürsünüz. Ben de dayanamayıp test yapıcam galiba çarşamba günü
boymomyz 1bade Aralık ayında kürtaj oldum ocaktan beri deniyoruz gebelik elde edemedik klomen kullandım gecen ay kiste dönüştü doktor tedavilik bişeyin yok bunu zaten denemek amaçlı yaptım dedi şükür kisti hemen atmışım . 3-4 ay kalmazsam film çektircem çünkü kürtaj olduğum bebeğimi 3 haftalık evliyken öğrendim