Anne9283 İlk doğumda önceden olan kürtaj ve düşüklerin bi bağlantısı olur mu kızlar doktora söylemeyi unuttum ama ilk doğum olacak. Doktor 41e kadar bekleriz dedi ilk olacağı için
Busraa6157 Anne9283 daha önce kürtaj oldum ve bunu doktorum biliyordu ama hiç böyle bi konu geçmedi 39+6 da normal Doğum yaptım
Adamiranin__annesi Nasıl yani benim. Dusuklerim kurtaklarim var hatta dış. Gebelik ameliyatı oldum tupum alındı çok kötüydü sezeryan gibi acı çektim ama çocuğum normal doğdu 40. Haftada
Anne9283 Adamiranin__annesi ya bana ilk mi dedi ben ilk doğum olacak dedim kürtajları söylemeyi unuttum doktorda ilkse 41 haftaya kadar bekleriz dedi. Kürtaj vs var deseydim beklemeyecekmiydi o kadar kafama takılan o. Ama doğumla onun ne alakası olabilir ki
Adamiranin__annesi Anne9283 hayır doğum. Olarak ilk mi diye sormuş kürtajla. Alakası uok… Mesela ilk olup sezeryan olan var faln.. Yani şuan öyle Bi durum yok sancım gelene kadar bekleriz demek istemsiz belkide 37 de 38 de dogucak kimse bilemez ama benimki 40 ta dogru