Lalrae merhaba ben pandemi zamani doğum yaptim odalara kimseyi almiyorlardi beni bi odaya biraktilar suni sanciyi hem fitil olarak hem serum olarak verip gittiler inanin yani boyle bi muamele yok kimsenin benden bi haberi yok gebe okuluna katilmistik numunenin oyle ovuyorlardi ki kendilerini oyle yapiyoruz boyle yapiyoruz diye asla inanmayin yani benim ilk dogumumdu sanci karsilamayi bilmiyorum yanimiza kimseyi almiyorlar kendileri gelip bir sey gostermiyor plates topunu bile o sanciyla ben dolabin ustunden kendim guc bela aldim bagiriyorum diye ebe gelip bana bagirma hakki bulabiliyor. prenses dogum istemistim mesai saati disinda oldugu icin asla anestezici getirmediler hastaneden gitmek istedim sanciya dayanamadigim icin cunku ne epidural yapiyorlar ne sezeryan yapiyorlar oylece bekletiyorlar baska hastaneye gitmek istedim 9da tamam seni sezaryene alicaz dediler 12de ameliyata aldirdilar. saatlerce yaptiklari o sanciyi yasatmakla kaldi normal dogum yapabilecekken epidural vermedikleri icin ameliyat oldum. cocugum dogdu sutum gelmedi ne mama verdiler bize ne sut sagma makinesi verdiler sutum gelmiyor dedikce emzir dediler ben evden sut sagma makinesi getirticem dedim kabul etmediler bebegim 1gunden fazla ac kaldi biz disardan mama aldik verdik tamam siz onu vermeyin biz mama vericez dediler 2 kere verdilerse 2 kere vermeyi unuttular saatlerce beklettiler oyaladilar bebegim uzayan sarilik oldu onlar sagolsun 3 ayda atamadi uzerinden Allah bi daha numunede dogum icin kapisindan gecirmesin beni valla. doktorum numunedeydi Allah bin kez razi olsun cok cok memnundum gene olsa gene ona giderim ama rabbim kimseyi hemsire ebe eline dusurmesin hamile ve dogum yapmak uzere olan bi insana asla yapilmayacak muamele yapiyorlar her sey onlarin vicdanina kaliyor o saatten sonra ne sizi dinliyorlar ne onem veriyorlar ben ölüyorum niye kimse gelmiyor dedigimde bana bagirma diye cikisiyorlardi yani umarim kendileri bana yasattiklari travmayı yaşarlar