Kizlar herkese merhaba Ilk gebeliğim bu yüzden çok korkuyorum ve tecrübesizim
35+3 Dr. Görünmüştüm geçen cumartesi
Bebek doğum pozisyonunu almiş dedi devlette özelde ayni şekilde Benim beyaz akintilarim oluyor ara ara bunun içinde tahlil yapmıştı dr. Enfeksiyon filan yok
Ama 2 3 gündür çamaşırımda islaklik gibi birşey oluyor suyummu geliyor acaba yavaş yavaş diye düşünmeye başladim çok sık idrara çıkıyorum ayni zamanda bol su içmeye çalışıyorum susuz kalmasin diye bilgisi olan var mi korkmaya başladim yalanci sancilar oluyor zaten her an doguracak hibi hissediyorum. Alta baski çook fazla zaten ..