Gamselllaaaaa ben Cem beye gidiyorum doğum yapan ben beyde arkadaşım var Hatice hanım da da yengem doğum yaptı arkadaşım çok memnun kaldı zaten Cem beyin kendisi memnun kalması için bir sebep çok iyi pozitif cap canlı bir insan pandemi olduğu halde arkadaşımın eşini doğuma almıştı diğerleri almıyor şuanda bile almıyor Cem bey ayrı valla çok anlayışlı olumlu bir doktor tek onun için bile devam etmeni tavsiye ederim oraya