zeytin_ Bebeğinin kalp atışı yavaş olupta sonradan düzelen varmı içinizde acaba çok merak ediyorum lütfen Okuyan olursa az da olsa bişi yazsın 😣😭
mertveannesi2211 zeytin_ kaçıncı haftada gittiniz ilk duyduğum zamanlar minik güçsüz bir şekilde duydum bende ama doktor korkulacak birşey olmadığını daha çok küçük olduğu için öyle olduğunu söylemişti
Bebisinannesi23 zeytin_ 6+4 Haftad gittiğimde bebek yoktu sadece kese vardı . Sonra 8+4 te gittim karından gene görünmedi bebek. Sonra vajinal ultrasonla baktık kalp atışını da bebeğide gördük. Normalde 8. Haftada falan karından böyle net görünmesi kalp atışının duyulması lazımken benim vajinal ultrasonla gördük. Geç döllenme olmuş. Şuan 32+6 haftalık gebeyim. İçini ferah tut inşaallah sağlıklı gebelikte 🌸
zeytin_ mertveannesi2211 6 haftada gittim doktor sağlıksız gebelik dedi bebeğin hiç bir gelişmesi yok dedi 5 haftada gittigimde 1 mm kesem 6 haftada 2 cm olmuştu madem gelişmiyor nasıl büyüdü ikinci bir doktora gittik 7 haftada bebeğin kalp atışı çok yavaş dedi alltan ultrasonla üstten duyulmadı şimdi 8 haftadayım pazartesi kontrole gel dedi ilk gebeliğim hayırlısı diyorum ama hiç umudum yok 😣😭
ikibaloglanannesi Şu an kaçıncı haftadasınız ? Ben 6 haftalıkken gittiğimde güçsüz demişti. 9 haftalıkken gittim düzeldi net duydum. Şu an 27+1’iz.
zeytin_ ikibaloglanannesi maşallahhh Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin şuan 8 haftaligim doktor düşük olacağı Zaman da yavaş olur dedi kalp atışı ama çok şükür kanamam lekelenmem hiç olmadı gebeliğim boyunca bebeğin kalp atışı elimle anlaşılır mı acaba
mertveannesi2211 zeytin_ 6.haftada benimki öyleydi işte sesi geldi gelmedi arası alttan da bakmak istemiyorum çok yeni daha dedi iki hafta sonra gittiğimde düzelmişti inşallah sizinkide öyle olur güzel düşünün herşeyin hayırlısı olsun inşallah
Gamzeliiiii zeytin_ canim 8 haftada daha net duyabiliyorsan bnde 5.5 haftalik iken gittim dr aynı şeyi bna dedi tekrar gel, bnde farkli dr gttim panik yapma sakin
ikibaloglanannesi zeytin_ kanam ve lekelenme yoksa korkmayın. 10.haftaya kadar normal. Bulantınız başladı mı? Kasık ağrınız var mı? Şu an küçük anlayamazsınız.
Halimee1634 İlk gebeligimde kalp atışı çok yavaştı kaybettim ikincisinde 5 haftalikti doktora gittiğimde yine yavaştı bikac gün sonra tekrar gel kalp yeni oluşuyor ondandir demişti 6.hafta gittim gümbür gümbürdu