Sevgi18 Slnrbzz bence 1 hafta sonra git canm o zaman net görürsün o zamana kadar beta degeri verip kendin takip edebilirsin
MucizemGel Çok heyecanli dimi bende de tam 5 görünüyor. Hcg değerinde gire anlaşılıyor aslında. 2000 ve üzeri dedi doktorum . Ptesi çağırdı
Slnrbzz AzraFarah devlette görünmüyor cihazlarda dediler bana da bu doğru mu gerçekten. Beta 5600 dü çünkü beni pazartesi çağırdı tekrar
B-Y94 Slnrbzz kuzum görünür yolk kesesi hemen kan tahlili ver beta 1500 üzeri ise görünür kese hayırlı olsun
AzraFarah Slnrbzz değeriniz yüksek,benim kan değerlerinde çıkmasına rağmen bana da tekrar gel bidaha bakar kan verirsin dediler. Bidaha da gitmedim iki gün sonra özele gittim orda doktorum keseyi gördü ve kan tahliline ne gerek var hamilesin zaten dedi
Gokceeeee Slnrbzz 7 haftalık ya da 6 haftalıkken gidebilirsin 7 de kese falan oluşmuş olur büyük ihtimal bir doktor kontrolüne gidin derim