Kayskays1 ablamın oğlu 2.5 yaşında bence en doğrusunu yaparak baza aldı, size de tavsiye ederim. En azından uzun ömürlü olur, ilerleyen zaman baza almak zorunda da kalmazsınız, benim de düşüncem bu yönde Allah nasip ederse beşiği bırakınca bazası hazır yatağını alacağım o kadar 🙂