Sevgi18 ohooo ben acillik oldum bir kere meğer bebek makat gelişmiş ve kasığıma vuruyormuş gece acile gittik nst’ye girdim iki kez doktor anlamadı bir de beni tekrar detaylıya soktu düşün 22. Haftamda girmiştim 1150₺vermiştim bir de o akşam soktu 900₺ civarı verdik aynı Özel hastane hatta radyoloji uzmanı bile şaşırdı daha yeni girmişsin seni neden bana yolladı dedi, biz de tabi bilmiyoruz korkudan her şeye evet bütün gece o sancı ile ordan oraya sürüklendim sonuç sıfır bizi eve yolladı bir serum bile takmadı ki nstde sancı da çıktı neyse sabah kendi doktoruma gittim o da bak ayakları orda idrar keseni tekmeliyor canın ondan yanıyor dedi gayet tatlı bir dille yani biz canımız açıyor diye gitmiyoruz doktora bebekler için endişe ediyoruz doktoruna keşke bunu söyleseydin