Sevilay21 Merhaba arkdslar 37 haftalık oldum. Doğuma hazırlık videoları izliyorum ve egzersizi pilates topuyla yapıyorlar. Sizler kullandınız mı? Memnun kaldınız mı? Alınacaksa kaç cm olmalı ve hangi markayı önerirsiniz?
adehuS Sevilay21 Doğum yapacağım güne kadar ne yürüdüm ne egzersiz yaptım,sadece sancılarım başladığın da hafiflemesi için pilates topuna oturdum ve sıcak duş aldım hastaneye gittiğimde 5 cm açıklığım vardı. Sanırım biraz da şans işi
Nazyapiyo_ya Sevilay21 ilk oğlumda doğuma kadar plates yaptım hemde çok düzenli yürüyüşler vs diğerlerini saymıyorum gram ilerlemem olmadı ne açılma ne başka bişey mecbur sezeryan oldum