Merhabalar arkadaşlar ben 2019 Yılında kızıma doğum yaptım. Florya medikal parka gidiyordum. Doktorum Seval Zerendi. Doktorumdan çok memnundum. Doğumum da çok şükür kolay geçti. Epiduralli normal doğum yaptım. Şimdi oğluma 28 haftalık hamileyim. Seval hanıma devam etmeyi çok istiyorum ama kendisi özel muayenehane açtığı İçin hastanelerle kendi anlaşması var ve doğum İçin 15.000,00 TL istediklerini söyledi asistanı. Ben özel hastaneden fiyat aldığımda özel indirimim de olduğu İçin 8.500 gibi bi fiyat verdiler. Şimdi doktorumu mu değiştirsem yoksa bu fiyatı göze alıp devam mı etsem çok kararsızım. Arada neredeyse 2 katı fiyat farkı var. Ama bir yanda da doğumum kötü geçerse kendime kızacağım memnun kaldığım doktoru bıraktığım İçin. Fikir vereniniz olursa sevinirim.