Miss
Kızlar ben çalıştığım is yerinde artık gidemeyecegim için ucretsiz almayı düşünüyorum 32 haftama daha 2 ayim var önceden de gitmedigim zamanlar oldu 170 i de aradım eğer ücretsiz izin 9 günü geçerse tescillenmesi zor dediler ama 32 haftadan önce yani 1 hamilelikten önce 1 yıl calismisligim var sizce ben biraz daha mi beklesem ücretsiz almadan son anda mi alsam arada ki boşluklar etkilermi bilemiyorum