Kızlar geçen ay kimyasal gebelik geçirmiştim bu ay da yine günüm geçince test yaptım çift çizgiyi gördüm koyu olarak hemen sevinerek hastaneye ulaştık eşimle önce beta hcg degerlerimi kontrol ettim sonra keseyi gördük gayet iyi dedi pazartesi günü bugün de misafirlikten geldim kanama gördüm hemen hastaneye ulaştık bir serum birde iğne yapıldı Protestan ilaç yazıldı acil bana bu haftarda olabileceğini kanama artarsa devam ederse sabah kürtaj dedi ayaklarımı duvara bile dayadım düşmesin diye gece kalktım iç çamaşırım batmış affedersiniz geri peçeteyle silindikten sonra beyaz et parçası olur ya yağ dokusu gibi peçeteye kan ile birlikte öyle birsey geldi düşük oldu mu bilemedim sizlerde bu durumu yaşayan var mı şok içindeyim bir tane kızım var böyle birsey bir kimyasal yaşamak oldu birde bu haftaya kalp atışını görmeye gidecektik neden benim başıma böyle birsey geldi elim ayağım titriyor😭😭😭😭