Suveydamm 40+1deyim 10 dk önce nişan geldi ve hafiften bel ağrım var saat 04:18 sabahı beklemeli miyim?
Hividarin Suveydamm sancınız olursa takip edin sıklaşırsa gidin hastaneye bence,evde sıcak duş squat hareketleri yapın açılmanız olsun hastanede geçen zaman tam bir rezalet bence
Bellacaio Suveydamm bugün 1 de sabah nişanım geldi. Sancılarım başladı. Akşama kadar bekledim dayandım. 5-7 dk ya bir düşünce sancım hastaneye geldik ve 1 saat sonra kızım doğdu. Sıklaşınca sancın git istersen. Benim 2. Doğumum fazla hızlı ilerledi.
Suveydamm Aslhn2101 ağrı azalınca uyuya kalmışım şimdi doktora mesaj attım ona göre hastaneye gideceğim teşekkür ederimm sorduğunuz için
Suveydamm Hividarin ağrı azalınca uyuya kalmışım şimdi doktora mesaj attım ona göre hastaneye gideceğim teşekkür ederimm sorduğunuz için