Mavidunyamm amniyosentez sonrası sonuç Allah korusun down çıktı diyelim bu anne adayı bebeğinden vazgeçecek mi down sendromlu diye? Eğer vazgeçmeyecekse neden yapsın? Zaten detaylı ultrason zamanına çok az kalmış. Detaylıyı beklese herşeyine tam takım bakılsa ameliyatsa ameliyat tedaviyse tedavi edilse doğar doğmaz daha mantıklı değil mi? Amniyosentez sonucuna göre tedavi yapıldı mı size? Amniyosentez sonucuna göre tedavi diye bişey yok çünkü. Ondan dolayı amniyosenteze gerek yok. Ama derse ki ben doğurmam aldırırım ozaman tabiki ihmal ettirmesin yaptırsın.