Buseufuk1531 uzun süre sırt üstü yatmak bebeği etkiler. Damarlarw baskı olduğu zaman bebek yeterince beslenemiyor. Kızıma hamileyken gelişim geriliği sonucu 3 hafta gerilikle 37+2 de acil sezaryenle doğum yaptım. 28.haftada başlamıştı gerilik ve ben sırt üstü yatmamam gerektiğini bilmiyordum. Sürekli sırt üstü yatıp hareketlerini izliyordum. Muhtemelen bundan kaynaklı gelişim yavaşladı ve durdu. Çünkü başka bir sebep bulunamadı. Kızım çok şükür sağlıklı şu an 2 buçuk yaşında, ama zor zamanlardı 🥲