Merhaba, uygulamada kalan gün sayısı max kalan gün sayısı mıdır? Halen haftalarla gebeliğin kaçınca aya denk geldiğini algılayabilmiş değilim. Mesela 28. Haftadaysanız 7. Ayı bitirip 8. Aya girmiş olmanız gerekmez mi?? Asıl olan ise 27 ile 30. Haftalar arası 7. Aya tekabül ediyor 🤷🏻♀️ Yani uygulamada kalan gün sayılarını neye göre baz almalıyız??