17papatya Kızlar dün akşam normal kaset testlerden yaptım maalesef negatif daha adetime 10 gün var ama 1 2 gündür sürekli bi mide bulantısı var gebelik olsaydı bu belirtiye göre testte çıkar mıydı sizce
Tubatgn 17papatya Adetinize 10 gün var ise çok erken yumurtlama döneminden daha yeni çıkmış olma ihtimaliniz çok yüksek. Regl gecikmesi yaşamadan test yapmayın bu sizi fazlasıyla yorar 🙏🏻
Lenaaaa 17papatya normal kaset testlerde adetine 10 gün varken çıkacağını sanmıyorum. Erken gebelik testi yapabilirsin ama onda da çıkar mı bilmiyorum henüz çok erken gibi.
_peritozu 17papatya psikolojikte olabilir cünkü varsa bile bu kadar erken belirti olur mu bilmiyorum. En iyi sonuc için adetinizi bekleyin