FatmaNur1-2 Güzel anneler tetanoz aşısı olanlar var mı? 5 gün sonra doktor randevum var. Doktor randevumdan sonra mı olmalıyım yoksa direkt sağlık ocağına gidip olayım mı bilemedim sizce nasıl yapmalıyım?
FatmaNur1-2 mzyynkbra Zmraemr yani 1 hafta geçmesinde sorun olmaz değil mi? Çünkü sağlık ocagında ebe 20 haftalıktayken gel demişti
Misketlimonum FatmaNur1-2 ben olacağını düşünmüyorum hala olmadım 21 haftalığız yarın olacağım nasipse
ygtt_96 Ben 22. Haftada oldum hiç bişey olmadı 3 ya da 4 hAfta sonra 2. Doza gel dedi ama ben 5. Haftada gittim ve 2. Dozumuzda oldum