Kızlar gelmiyor pazartesiye kadar gelmezse rahim yumusatıcı ilaçla baslatılcak normal dogum 41 haftayı gecirmeyi önermiyolar🥹🥹hic böyle hayal etmemştim erken dogururum hep diyordum gelmiyor canım cok sıkkın kendi gelsin istiyorum evde cekeyim sancıyı diyorum psikolojik olarak yıpratıcak beni hastane sabah 6 da yatış bide niye o kadar erken diyolar doktorlar 9 da gelmiyor mu ya