Kbramhmt Maidedemir11 11+5 iz ultrason a göre 12+2 bu hafta biraz daha iyi geçiyor ama sabahları iştahsızlık fena birde bebek büyüdükçe cinsiyet merakı heyecani sarmaya başladı 😀
2prensesannesiiii Maidedemir11 sabah kusmalarım geçmiyor 12+2 yim ilaç alacaktım vazgeçtim haftaya biter mi acaba iştahım arttı çok çabuk acıkıyorum 🥰 gece lavaboya gitmek zor geliyor uyuyarak yapıyorum lavaboda o da bebek sıkışmasın diye😂
Meryem_79 Maidedemir11 bende 12+2 gayet güzel bazen bel ağrısı ve kasiklarda agri oluyor baskda sorunum yok bazen hamile olduğumu unutuyorum o derece 😊
AlmilaninAnnesiii Maidedemir11 Dün kontrolümüz vardı ikinci kez apış arası boş dediiii doktorumuz fakat üç hafta daha bekleyelim netlessin dedi.. Hiç belirtim bulantım vs yoktu çok şükür.. arada kasık ve rahim baskısı ağrısı oluyor o da Bebek büyüdüğü için çok normal yer açılıyor 🥰
Maidedemir11 Kbramhmt Bu arada bende 11+6☺️ 5 gün sonra kontrolum var bakalım cinsiyeti için çok heycanlıyım hatta acaba gittiğimde söylermi diye bekliyorum🥹
Yeniannis_ Sık idrara cıkma ve akıntı olmasa başka bi sorunum olmayacak gibi Mide bulantım vs geçti Uyku modum bu hafta daha da coğaldı Batma şeklinde ağrılarım var arada benden bu kadar 😂 Cinsiyetide 12 tam olduğunda öğrendim allah nasip ederse oğlum oluyor♥️
Maidedemir11 Yeniannis_ Benimde idrar olayım var yıldım artık😂 sürekli yataktayım bu ara çok halsiz ve bitkinim😒 bende 11+6 bakalım 5 gün sonra kontrolum var belki cinsiyeti öğrenirim çok heycanlıyım☺️
Kbramhmt Maidedemir11 yaa çok erken ya sonra değişenler oluyor bende biraz daha beklemek istiyorum açıkçası
Yeniannis_ Maidedemir11 söyler diye tahmin ediyorum Çikolata ye git canım benimki direk ortadaydı hahhaa
AylnCllz Maidedemir11 bende tam 11+6 😍 ben ikili tarama ve cinsiyet için 13.hafta içinde gitmeyi düşünüyorum daha net olur belki diye 🤷🏼♀️
Annecim58 Maidedemir11 Devlete gidiyor san söylemiyor lar ikili teste gidersin direk canım İkili testtede zaten erken diye söylemiyor lar. Ben özele gitmiştim geçen haftalarda 11.hftada cinsiyetine bile bakti
Maidedemir11 2prensesannesiiii İştah açılması bende de oldu başta hiç yiyemıyordum son zamanlar o kadar sık acıkıyorum ki anlatamam kilo almaktan korkuyorum😒
mhk2602 12+3 Sürekli açlık hissediyorum biraz aç kalsam bulantım artıyor. Sıklıkla yatıyorum su içemiyorum kurudu her yerim 😢böyle geçiyor günlerim birkaç güne kontrolüm var cinsiyeti öğreniriz belki 🫶
Maidedemir11 mhk2602 Açlık hissi bende de artmaya başladı sürekli acıkıyorum kilo almaktan korkuyorum yemeyince hemen midem bir tuhaf oluyor😒 haftaya benimde kontrolum var belki bende cinsiyetini öğrenirim çok heycanlıyım☺️
2prensesannesiiii Yeniannis_ maşallah 🥰🙏🏻 13+1 de gideceğiz haftaya çarşamba günü inşallah net bişey der ama sanmıyorum 😵💫 dr tahmin yaparım yine dedi bize
Yeniannis_ 2prensesannesiiii benim profilde attım benimkinin fotosunu bak istersen💃🏼 çocuğumu gösteresim geldi ayoll haha