rabist24 38+5 olduk 🥳 Heyecanlı bekleyiş, mis kokusuna kavuşma hayali ama bir yandan da aynı bedende son günlerimizi geçiriyor olmanın hüznüyle doğumu bekliyorum 😅 sizde durumlar nedir?
mzyynkbra Ayy 28 haftalığız şuan yerinde olmayı çok isterdim canım rabbim sağlık sıhhat versin inşallah sağlıcakla kucağına alırsın 🥰🥰🥰
rabist24 mzyynkbra her anın her haftanın her belirtinin kıymetini bil zaman o kadar hızlı geçiyor kiiii bi bakacaksın sende son günlerine gelmişsin 🤩 Rabbim hepimize hayırlı sağlıklı kolay doğumlar nasip etsin 💕
mertveannesi2211 rabist24 39+4 aynı o şekilde bekliyoruz yarında görüş günü bakalim ne olcak 🥰 bi yandan artık yoruldum hemen gelsin istiyorum bir yandan onun bu içimdeki hareketlerini de çok ozlicem biliyorum hamilelikte inanılmaz bir duygu çünkü 🥲
Sz1207 mertveannesi2211 günlerimiz aynı yarın benimde görüş günüm bir an önce doğurmak istiyorum çok sabırsızım😂
aleynakt Bende 38+4 olduk. Artık sancım felsefe doğursam diye bekliyorum. Hem bebeğime kavuşma arzusu bende bir an önce doğurup aradan çıkma isteği 😆