Selinoloji Ben 10 gün kan sulandırıcı iğne ardından da Ecopirin kullanmaya başladım hala kullanıyorum. Pıhtı ihtimaline karşı. Başka bu haptan kullanan var mı? Başka sebeplerden de kullanılıyormuş da
Btlklnc Selinoloji bende 18.haftadayım artk ılk haftadan beri kullanıyorum canım. Bebege giden damarların tıkanmaması icin dedi doktor. Yalnız yanlıslıkla bır yerını kestin mi kan asla durmuyor şok oldum .
Mommm34 Selinoloji ben kullandım 12. Haftadan 32. Haftaya kadar. Bebeğe giden damarlardan birinde direnç vardı. 32 de bıraktım direnç de 20. Haftada geçti ama önlem maçlı devam ettim
Mervektk1126 Selinoloji ilk hamileliğimde gebelik zehirlenmesi olmuştum o yüzden kullanıyorum bende şuan
Senem11 Selinoloji bende 30 haftalığım doktor 1 ay kullanalım bebek için kan hızlanır daha iyi kilo alır dedi daha 1 haftadır kullanıyorum
Birmelekannedi Mervektk1126 canım bende ilk gebelikte geçirdim Eskişehir de misin sende hangi doktora gidiyorsun ve hangi ilaçları kullanıyorsun acaba
Gozdegultekin Nisa2017 bende aynı şekilde.rahim kasılmam olduğu için kullandım, 36de kesti. Ameliyatta kanama cok olur diye
Sans45 themomy_ hangi gende var canım benim sadece MTHFR A1298C heterozigot Dr 20 haftalıkken iğneyi keselim dedi
Bernnnaaaa Selinoloji bende 7.haftadan beri kullanıyorum şuan 34 haftalık. Doğuma kadar kullanacak dedi doktorum sanırım 37-38 de kesicez kullanmayı
Vildan8891 Selinoloji 8.haftadan beri kullanıyorum 21 olduk 2 düşüğum var önlem için başladık hala devam ediyorum
Mommm34 Sans45 ikili testte söyledi doktor direnç olduğunu,sonra doppler ultrason ile baktı damarlardaki kan akışına, o şekilde anladı
Sans45 A123b sizin hangi gen kaç haftada kesin dedi bizede gerek ykk tek gen için hapla devam edelim istersenkz dedj benimde kafam karıştı
A123b Sans45 22 haftayım ama üçüncü ayda kesmemi söyledi bende devam etmek istiyorum dedim ediyorum ama gün aşırı vuruluyorum iki gemimde var heterozigot
Tospik2 Bende kullNıyrm ilk çocuğumda gebelik zehirlenmesi geçirmiş şimdi ikinciye hamileyim o yüzden iğne de kullanıyrm
Mervektk1126 Birmelekannedi bilecikte yaşıyorum eskişehire gidiyorum özel ümitte murat şenol doktorum kan sulandırıcı magnezyum kullanıyorumm doğumuma 10 gün kaldı kan sulandırıcıyı bıraktım artık