Nur-seyma6868 HSena38 Bende kullandım çokta memnundum ama bence bedeni biraz küçük .bi süre sonra dar geldi elimde kaldı biraz
Ebruli91 HSena38 1 ve 2 arasında fark yok beebgin kilosu ne kadar kilo alacaginida hesap et bence 3 al. 1 ve 2 arasında gerçekten fark yok
HSena38 Zuzuu86 çok teşekkür ederim yorumunuz için 😊🌸 Piyasanın altında bir fiyatta o yüzden emin olamadım 😊🌸
HSena38 Nur-seyma6868 birer paket alsam çok mu küçük olur sizce 🙈 1-2-3 numara birer paket almayı düşünüyordum 🙊🌸😊
HSena38 Nur-seyma6868 evet stok yapmayı düşünmüyorum zaten 😊 Birer paket alsam diye düşünüyordum başlangıç için 🌸
HSena38 Ebruli91 anladım çok teşekkür ederim o zaman 1 veya 2 numaradan 1 paket almam yeterli olur galiba 🙈
Ebruli91 HSena38 1 numarayı zaten bitince 2 ye geç arasında kilo farkı yok zaten ben şuan 1 kullanıyorum bitince direk 3 e gecicem mesela.