mom_3 kızlarrrr 4. çatlatma iğne tedavim döllenme oluyo ama tutunmuyo kimyasal oluyor sorunumuz yok sadece benim rahim duvarı kalınlaşma da problem var ondan mı tutunmuyordur?
Cnsmood mom_3 benimde kistlerim yüzünden normal yolla hamile kalamamıştım. Tüp bebekle şuan 33. Haftamdayım. Nedeni bilinirse sonuç çok kolay. Doktor çok önemli umarım en yakın zamanda güzel haberler alırsın
mom_3 Yaprak- doktor değiştirdim o fark ett zaten beta değerim düstü progesteron da bak dedi baya düsük cıktı o zaman artik destekliycem dedi rahim duvarin kalınlaşsın diye