_belinda YaseminBatrk eğer yakınsanız ve kadın doğum doktoru arıyorsan beşyüzevler de İstanbul Şafak hastanesi Albert Kazado çok iyi. Ben oraya gidiyorum Salı günü de doğumum var kısmet olursa
Elmir-2525 Bende sultangazı de oturuyorum nw bahar ne de medıgol iyi hastaneler degil kı.. Kadın dogum olarak da iyi degil
YaseminBatrk Elmir-2525 ben iki çocuğumu birde kürtajımi da Aysen hanıma yaptirdum çok memnun kaldım. Hastane kalabalık olabilir ama doktor iyi ya
YaseminBatrk zehracal yaa. Canım doktorum 🥰🥰 bende üçüncü bebegime hamileyim yeniden gitmek istiyorum. Siz kaç haftalık hamilesiniz.muane ve doğum ücretleri ne kadar oldu şuan bilgi verir mısınız
zehracal YaseminBatrk aynı şekilde benimde canım doktorum, muayene 300 tl, doğumu daha sormadım😄 unutuyorum aslında 26 haftalık gebyim
YaseminBatrk zehracal muaneyi duydum bende 300 diye doğumu arkadaş sormuş 8 bin demişler. Gittiginizde sorar misiniz size zagmet buraya da yazarsanız sevinirim
zehracal YaseminBatrk 2 gün önce gittim soracaktım aslında ama unuttum, bir sonraki kontrolum 1 ay sonra inşallah sorarım size cevap veririm
zehracal YaseminBatrk evet canım, her gidişimde sabah gidiyorum öğlene anca çıkıyorum 2 saat bekliyorum sırayı yani, öğleden sonra gitme ve genellikle salı perşembe daha seyrek
YaseminBatrk zehracal biliyorum biliyorum 3 çocuğumda gittim. Bakalım bu nasıl olcak.allah yardımcınız olsun