enesayazmoom Kızlar doktorumuzu değiştiriyoruz sabah başka bir doktora gidicem 34+4 hafta olduk ya. Bu haftada doktor değiştirmek ne kadar doğru sizce kendi doktorum da ayın 23 ü gibi çağırdı..
Annesininportakali53 enesayazmoom bence doğru değil eğer elle tutulur bir sebep yoksa çünkü kafanız karışabilir ultrasonda ölçümler farklı çıkar yada doktor farklı yönlendirme yapar sonuçta baştan beri takip eden doktorla son haftalar takip eden doktor bir değil bu benim görüşüm 🤭 Bizimde yarın görüş günümüz 37+4 olduk🧡
enesayazmoom Annesininportakali53 yani kendi doktorum artık güven vermiyor 😒 sezeryan konusunda anlaştık dogumumu başka hastanede yapacağını söyledi birde doğum ücreti hala netlesmedi her gittiğimiz de farklı fiyat alıyor lar