Merveozdemrr bende çok beklediğim için vaz mı geçsem acaba dedim ama oradaki biriyle sohbet ettim 38. Haftasındaymış, beklemeye değecek biri olduğunu diğer bir iki doktora da muayene olduğunu ama cevat beyin daha ilgili ve bilgili olduğunu söyledi 🥰 bende devam etmeyi düşünüyorum şimdilik. Zaten poliklinik günleri oluyormuş şehir hastanesinin sitesinde doktor çalışma takvimi gibi bir şey var. Her gün poliklinikleri olmayabiliyormuş. Onun olduğu günler gitmeyi düşünüyorum 🙏