Kafa karıştırmaya gerek yok. Ne zaman izne çıkarsasanız çıkın 16 hafta izniniz.
32 de izne ayrılsanız da 16, 37 de de 16, erken doğursanız da farketmez. Hep 16. Kaçı doğum öncesi kaçı sonrası farkediyor sadece. Yani basit hesap
37 de ayrıldınız 40 da doğum ise 3 haftası doğum öncesi 13 ü sonrası.
37 de ayrıldınız 38 de doğum oldu 1 haftası öncesi 15 haftası sonrası.
Ben 32 de ayrıldım. 37 de yapsam 5 haftası öncesi 11 sonrası. İşe dönüş tarihim hiç değişmeyecek. Bebeğimin kaç haftalık olduğu değişecek