DuyguOsma
Merhaba kizlar ben 38+6 hamileyim. Cumartesi günü 4-6 dakka aralarinda sancim oldu sabaha dogru kesildi. Nolur nolmaz diye dün hastaneye kontrole gittik. 1,5cm aciklik var sancim tabiki hastaneye gidince yokduu eve geldik. Gece yürürken lavaboya biraz zorlandim ama hersey normaldi. Öglen nisanim geldiii ama sanci felan yok biraz bel agrisi ve alttan bicak saplantisi gibi oluyo arada. Sizce dogum yakinmii? Simdi sicak bi banyo yapicam ama bekliyimmi ariyimmi hastaneyi kararsiz kaldim🙈