Halimeakgn açıkçası ne bulursam yiyorum yani öyle birşeye ağırlıklı beslenmiyorum protein de alıyorum sebze de vs. Abur cubur tükettiğim de oluyor zamanla doktorum bana kilo konusunda birşey söylemedi yeni 31+2 yiz 11 kg almışım çok da kısmak istemiyorum kendimi fazla abartmadan her besinden tüketmeye çalışıyorum