merhaba kızlar ,
Bugun doktorumuz suyumuzun bit tık fazla olduğunu söyledi belli bir oran vermedi ama 🫤27+5 haftalığım bebekte 1,5 -2 hafta kadar önden gidiyor. hafta sonu şeker testi yaptıracağım zaten de şeker çıkmazsa bu suyun fazlalığının sebebi genel olarak ne olabilir bilginiz var mı? Veyahut kendiliğinden normalede dönebilir mi suyu? Yaşadınız mı böyle birşey😊