Her bebek 3.5 - 4 kg doğacak diye bir kaide yok , 1-2 gün geriden gelmeylede her hangi bir problem olmaz biz ilk aylarda 2 haftaya yakın gerideydik 1 ay sonrasında normale döndük. Önemli olan organlarının gelişimleridir doktorlar içinde önemli olan budur. O yüzden endişelenmeyin. ( dipnot: ben 40+1 de 2800 doğmuşum ve gayet sağlıklı bir bebekmişim :) )