Merhaba kızlar 5 haftalık gebeyim doktora gittim bana Z-FOL adındaki folikasiti almamı söyledi devlet karşılamıyormuş sanırım bunu sağlık ocağındaki doktoruma sordum ama bu ilacın başka bir markasını gene folikasit yazabileceğini söyledi sizce illa doktorun önerdiği marka mı kullanılmalı