canparcam72 Nasıl geçiyor günleriniz benim paşam her gün çıkacakmış gibi oluyor rahat nefes alamıyorum karnım bı sertleşip bi yumuşuyor değişik duygular içindeyım 😂🥰😘👶☹️😊
bsra-25 canparcam72 00:00 itibari ile 35 olduk bizde. Bende de kaburga acısı var. Benimde karnım sertleşiyor
Ebrukunkul canparcam72 kasılmaların böyle sıkılaşması doğumun iyice yaklaştığı anlamına gelir mi mesela hani diyosunuz ya sürekli sertleşiyor karnım bugün yarın doğumun gerçekleşmesi büyük ihtimal mi
Fatmaztrk canparcam72 36+2 tüm hamileliğim muhteşem geçti bu son ay çok zormuş ağır grip oldum serumlar aldım yalancı sancılarım başladı safra kesemde taş var oda aşırı rahatsız ediyor ama şükür 🙏🏻 Allah beterinden korusun
Meltemtml Benimde aynı geceleri top gibi oluyor göbek deliğimin etrafında 😃 25+4 olduk bizde az önce oglumla💙
canparcam72 bsra-25 benimde sola yatınca öyle ama sağa yatınca olmuyor tek şaşırdığım nokta da bu neden bu ağrı bebek büyüyor diye yukarıya baslı yaptıgındanmıs 💕 Allah hayırlısı ile elimize almayı nasıp etsin🙏
TubaBozkurt 36haftadayız , karnımın sertleşmesinden rahat yatamıyorum , bir de hastalıklar vs çok daha zorlu geçiyor , geçen hafta boğaz ağrısı soğuk algınlığı vardı , şimdi mide ve bağırsak üşütmesi var , 🤐
canparcam72 TubaBozkurt çok geçmiş olsun canım Allah acil şifa versin insallah güzel bi şekilde atlatırsın 🙏
Ebru_cekin06 TubaBozkurt bnde 36 haftayim midem bagirssaklarim ishal olmusum sabahtan beri danci var diye gittim hastaneyr polikinlihe gel dedi bisi anladi yoktu zaten
TubaBozkurt canparcam72 çok teşekkürler inşallah kısa zamanda bebeklerimize sağlıkla kavuşuruz bunlar da anı olara kalır
TubaBozkurt Ebru_cekin06 benim de sancı mı var anladım , ama hastalıktan heralde diye evde dinlenmeye çalışıyorum. Çok afedersiniz kusarken karnım çok kasıldı resmen o ağrı geçmiyor 😬
Ebru_cekin06 TubaBozkurt geçmiş olsun canım valla bende kusarken resmen ses soluk gitti slim ayam titredi çok kötü oldum sonra sNci allah sancı herhalde yakın dogum
tazeanneveminigi Biz de bugün 36 olduk. Hafif nstde çıkan sancilarimiz var. Bel ağrısı ve bu gece özellikle karnimda afedersiniz gaz sancısı gibi değişik ağrılarla boğuştum. Gebelik eğitiminde ebemizi 2 haftaya olur seninki diyor. Galiba duramayacak bizimki 🤗