
Şuan ne yazacağım bilmiyorum. Ve aynı zamanda çok korkuyorum gebelik var görünüyor evet ama kimyasal mi değil mi söyle mi böyle mi bir sürü düşünce dolaşıyor kafamda. Karmakarışık haldeyim. 3 4 aydır istiyorduk sürekli dusunuyodum her ay regl olduğumda hüsrana uğruyordum. Bu ay sadece tek bir kere yumurtlama günü olmadığı halde ilişki oldu. Sonra diş tedavisi için antibiyotik vs kullandım kanal tedavisi yaptırdım röntgen de çekildi. Cok korkuyorum yani. Hiç olacağına ihtimal vermemiştim oysaki. Lütfen böyle şeyler gelen varmi başına. Eğer gebelik varsa zararı olur mu tüm bu yaptıklarımın?