Zykbrkty sum6161 o kadar pahalı markalar kullandım ki banamısın demedi heryerim kırmızı çatlaklar la doolu🥺
milamomm Lierac ve bio oil kullandım hiç karnım çatlamadı 38+3teyim ama yan kalçam çatladı maalesef oraya çok önem vermemiştim
Rabia04_09 sum6161 Bio oil kullanıyorum. İlk hamileliğimde hiç çatlamadım şimdi zaten daha 12 haftalığız ama ne kadar erken başlarsan o kadar iyi