Kubrakck2222 Aysenur426868 of ben de korkudan içemiyorum boğazlarım fena anca çay sıcak süt içip yumuşatmaya çalışıyorum ama ıhlamurun zararı var mı bilemedim😞
yagizegemom Aysenur426868 içilir diyetisyen bana günde 1 bardak içebilirsin demişti malum ilaç kullanamıyoruz🥲
Shrbnkrdi Aysenur426868 evet içilir hatta ben dün içtim doktoruma sordum herhangi bir zararı olmadıgını söyledi
Zykbrkty Aysenur426868 bende grip gibi oldum doktoruma mesaj attım hemen hangi bitki çaylarını içebilirim diye nane limon, zencefil, ıhlamur bunları içebilirsin yazdı🙏
Hilal3425 Doktoruma sordum günde 1 fincan içebilirsin bir sakıncası yok ıhlamurun dedi içiyorum bende