Meloo14- Benim bahsettiğim ileri zamanda çıkabilecek riskler. Örneğin gebelik sekerinizin ya da yüksek tansiyonunuzun çıkması gibi. Bu gibi sorunlar olduğu takdirde kolay kolay mesuliyet almıyorlar, takibiniz bizde değil kendi doktorunuza görünün diyebiliyorlar. Son trimesterda böyle rahatsizliklariniz olmazsa kabul ediliyorsunuz genelde.