Bana ilk dogumundan 1 hafta sonra kontrole gittiğimde doktorum korse takabilirsin dedi inanın ozamana kadar ben köşenin sadece göbek kalmasın diye takıldığını düşünürdüm ben korktum gun takmadim 2 gun sonra bir taktım bütün ağrilarim ilk günden azaldı ve çok rahat ettim keşke dedim doktorun dediği an taksaydim doktor takabilirsin dediği an takın bence