MomBse aynen öyle ya :) benimki gün icinde cok harektli oluyor aslinda çalışıyorum is yerinde bazen cok ses oluyor ondan midir bilmiyorum ama :) birde haftasonu sakin oluyor hep o da tatile giriyor heralde oyle diyorm kendi kendime ama hep oyle denk geliyor. Birde pazartesi sakin pazartesileride sendrom mu yasiyor bnden kaynakli bilemiyorm. Genelde hep bu kalan diger günler hareketli oluyor:) aksamlarida cok olmuyor. Eşime gostermek istiyorm. Dha 1 kere denk geldi. elle hissediliyor bazi hareketleri. Bizim bebis düzensiz :) bazen sabaha karşı hissediyorm bsyler. Son haftalarda cok zor oluyormus hareket ettiklerinde anne icin galiba ama şuan hep hareket etse diyorum :)