TansuTalay Akıntım var diye doktor yazdı kokuluydu bu arada idrarda enfeksiyon çıkmıştı idrar kültürü istedi onun sonucunun çıkmasını beklerken yazdı araştırdım mantar içinmiş 3 gün arayla kullan dedi gece kullanmak daha iyiymiş bide onu kullandıktan sonra iç çamaşırında beyaz akıntı oluyomuş bazıları fitilden kalan fazlalık diyodu bazıları da mantar olduğu için o akıyo diyorlardı normalmiş yani Ben kullanmadım ama sonucun çıkmasını bekledim 😊